My Site
Facebook Twitter I DONT HAVE Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS STUFFS FOLLOW DBOARD NEWER OLDER

GAME
Monday 5 March 2012 - Permalink - 0 Comments
Greeting Text

Layan game sebentar (hehehe)...
Exam hari ni math mod ngan sej...
Math mod payah je... Sej la senang sikit... Lagi satu, sej ni sikit je soalan...
Math mod pulak bukan main payah... Tak boleh jawab macam mana ni...
Takpe-takpe, balas untuk esok... Hah Fizik ngan BI...
Tengok je la soalan susah ke payah (sama je maksud)...
BI, tunggu esok...

Cuba teka Game apa ni???


P/S : Fizik susah... 

Truly,
Syairah Mohd Noor 


Writter

Assalamualaikum. Hai. Hello. Ni hao. Welcome to my blog. Just call me Syx'i (SYA'I).
Scroll down happily
Tagboard

I'm sorry. I dont have any tagboard | chatbox. If you want to contact me just go to syairahmohdnoor@gmail.com
Credit

Template by Siti
OWNER : SYX'I