My Site
Facebook Twitter I DONT HAVE Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS STUFFS FOLLOW DBOARD NEWER OLDER

Medical Check Up ( Part I )
Wednesday 4 June 2014 - Permalink - 0 Comments
Greeting Text


Assalamualaikum . Apa khabar ?

Yang baik datang dari Allah SWT . Yang buruk datang dari diri sendiri .

Hari ni nak cerita pasal kejadian - kejadian yang terjadi kat hospital .
Sudah lumrah bagi pelajar yang ingin memasuki ke IPTA atau IPTS harus melakukan MEDICAL CHECK UP terlebih dahulu .
Medical check up ni banyak tahu ( * maksud saya bukan setakat x - ray je )
# Urine Test
# Blood
# Check Gigi
# Check Mata / Penglihatan
# Check Telinga
# X - ray

Dan sebagainya ( * kalau ada lagilah )

* Tambahan : Berat , tinggi , nadi 

Pasal temu janji tu ayah saya yang uruskan . Ayah saya buat dua appointment sebenarnya . Haha ( * lain dari yang lain ) . Pada mulanya ayah saya letak tarikh 2/6/2014 . Lepastu ayah saya ada kerja pada 2/6 tu . Jadi ayah saya letak la tarikh 3/6/2014 . Saya tak pergi la masa ayah saya buat appointment tu . Ayah yang beritahu la .

Tiba je hari tu . Takut juga . Haha . Takut . Gila lah kalau tak takut . Teruja . Sebab ? Boleh jumpa doktor handsome . Huhu . ( * berangan jap ) . Eleh macam korang x terfikir kan pasal tu . Jawab dalam hati dah la . Okey . Sebab ayah kerja pagi tu , jadi saya pergi dengan abang dan kakak ipar sebab kakak ipar nurse kat sana . Lain bidang sebenarnya . Sampai je , kakak ipar tolong uruskan semua tu . Kan dah buat appointment tu ? Mula - mula kakak ipar punch card la dulu . Nurse kan . Kakak ipar yang tolong tuliskan dalam kertas tu . Alhamdulillah . Nasib baik ada yang tolongkan . Selepas siap tu , kakak ipar suruh duduk dulu . Tunggu nama dipanggil . Memandangkan ramai sangat pesakit masa tu . Jadinya , seat penuh . Jawabnya berdiri lah ye . takpe . Saya memang suka berdiri . Redha je lah .

Sebelum nama dipanggil saya call dulu ayah . Takut juga . Seorang diri kot . Tak kenal kot . First time datang hospital ni . Syukur ayah datang . Nama dipanggil . Duit dibayar sebanyak RM20 . Lepastu , staff sana beritahu apa kena lakukan . Bawa borang medical check up dan kertas yang diberi oleh pihak hospital .

BERSAMBUNG DI PART II .

Entri ini siap ditulis pada 4/6/2014 . Hari : Rabu . Pukul : 6 : 48 PM .

Pena ,





Writter

Assalamualaikum. Hai. Hello. Ni hao. Welcome to my blog. Just call me Syx'i (SYA'I).
Scroll down happily
Tagboard

I'm sorry. I dont have any tagboard | chatbox. If you want to contact me just go to syairahmohdnoor@gmail.com
Credit

Template by Siti
OWNER : SYX'I